10 + 12 =

ارتباط با مجموعه نمایشگاه کابینت و دکوراسیون پیرامون

با سپاس از همراهی شما بزرگواران، 

سعادت بهره مندی از نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان مزیتی است که بابت آن بسیار خرسندیم. مشتریان گرانقدر و بازدیدکنندگان عزیز وبسایت می توانند برای مکاتبه با ما از فرم روبرو استفاده نمایند. 

همچنین می توانید با مراجعه به کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام، با ما در تماس باشید.

کانال تلگرام نمایشگاه کابینت و دکوراسیون پیرامون

صفحه اینستاگرام نمایشگاه کابینت و دکوراسیون پیرامون

در دنیای کسب و کار، هرگز نباید مقوله رضایت مشتری را نادیده گرفت. رضایت مشتری از جمله عوامل موثر در موفقیت یا شکست هر کسب و کاری به شمار می‎ رود. مشتری، ضامن بقای یک تجارت و سازمان است و حیاتِ کسب‌وکار ما به وجود او وابسته است و حفظ مشتری‌، سخت‌ترین جزء توسعه‌ی یک سازمان است. امروزه در دنیای کسب‌‌وکار که رقابت با سرعت در حال گسترش است، حفظ مشتری و مشتری مداری مهمترین مساله است. کوچک‌ترین غفلت، منجر به نارضایتی مشتری، قطع ارتباط او با ما و جذب توسط رقیبان می‌شود. سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نیازهای مشتری، کیفیت محصول و ارائه خدمات را در اولویت قرار می‌دهند، در عرصه رقابت موفق‌تر هستند.

توجه و دنبال کردن رضایت مشتری و تلاش در جهت بهبود آن برای ایجاد مشتریانی وفادار که به عنوان مروج و یک ابزار بازاریابی رایگان مسئولیت ترویج کسب و کار شما را برعهده داشته و سفیران نام تجاری شما قلمداد گردند، امری ضروری به شمار می ‎رود. اگر به رضایت مشتریان خود اهمیتی ندهید، نباید انتظار داشته باشید که آن‎ ها به خدمات و محصولات شما توجه و علاقه نشان دهند. این، واقعیت تلخی است که بهتر است هر چه زودتر با آن مواجه شده و از آن درس بگیرید تا بتوانید عملکرد خود را ارتقاء دهید.

ارائه‎ خدمات با کیفیت می ‎تواند قلب و جان مشتریان را تسخیر کرده و نام تجاری شما را از سایرین متمایز نماید. امروزه، شبکه‎ های اجتماعی و اظهار نظرهای مندرج در آن، نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری‎ های ما ایفا می ‎کنند. بنابراین، ضروری است که نسبت به ارائه‎ خدمات و کیفیت آن دقت بسیار زیادی را مبذول داریم.

مشتریان وفادار، به طور متوسط تا 10 برابر میزان خرید اولیه‎ خود، ایجاد ارزش می ‎کنند. برخی تحقیقات نشان می‎دهند که هزینه‎ به دست آوردن یک مشتری جدید، تقریباً 6 یا 7 برابر بیشتر از هزینه‎ ای است که باید برای حفظ مشتری صرف گردد. بانک ‎ها و تامین کنندگان تلفن ‎های همراه به خوبی به این موضوع واقف هستند. به همین خاطر است که نهایت تلاش خود را به عمل می ‎آورند تا یک مشتری ناراضی را حفظ نموده و برای کسب رضایت مشتری پیشنهادات ویژه ‎ای ارائه می ‎کنند.

به دست آوردن مشتریان جدید، فرآیندی است که نه تنها پر هزینه ‎تر از حفظ مشتریان موجود به شمار می ‎رود، بلکه به مراتب دشوارتر نیز هست. بنابراین، بهتر است هنگام سازماندهی و مدیریت امور مربوط به خدمات مشتری این امر را به خاطر داشته و بهترین رسیدگی و توجه ممکن را به مشتریان خود مبذول داریم. همه‌ی تلاش‌ها درحوزه‌ي خدمات و بهبود آن‌ها، برای جذب مشتری و افزایش رضایت اوست. آن‌ها را در جریان تمام امور، از جمله تولیدات و خدمات قرار میدهیم و از همه‌ی تغییرات، چه مثبت و چه منفی، آگاه می سازیم.

رسیدگی و مراقبت مداوم از یکایک مشتریان، نیازمند تلاشی مداوم و شبانه روزی است. بی ‎تردید، پاداش چنین عملکردی، قدردانی و وفاداری مشتریان خواهد بود. ما در مجموعه کابینت و دکوراسیون پیرامون معتقدیم، این بهترین و سودآورترین تعاملی است که می‎ توان تصور کرد.

با تقدیم احترام،

مجموعه نمایشگاه کابینت و دکوراسیون پیرامون.

LinkedIn
LinkedIn
Share
Instagram
Telegram
WhatsApp